سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ولایت،شهدا،بسیج

با سلام

1- خداوند، به قرائت کننده قرآن،پاداشی بزرگ خواهد داد. پیامبر اکرم فرمود: هر کس برای رضای خدا و آگاهی عمیق در دین، قرآن بخواند، ثواب ملائکه و انبیا و رسولان را خواهد داشت.


2-بالا رفتن مقام و درجه قاری در بهشت:«حفص می‌گوید: از امام کاظم شنیدم که میفرمود:درجات بهشت به اندازه آیات قرآن است.به قاری گفته میشود: بخوان و [در مراتب بهشت] بالا برو. سپس می‌خواند و مقامش بالا میرود»
3- امیخته شدن قرآن با گوشت و خون قاری:امام صادق ( علیه السّلام) فرمود: « هر جوان مومنی که قران بخواند، قرآن با گوشت و خونش آمیخته خواهد شد.»
4- صفای دل: پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) فرمود: بدون شک این دلها زنگار میگیرد؛همچنانکه آهن زنگ میزند عرض شد:صیقل آن چیست؟فرمود به قرائت قران.
5- اتسجابت دعا: امام باقر (علیه السّلام) فرمود: « دعا را هنگام چهار چیز غنیمت بشمارید : قرائت قرآن و.... »
6- نورانی شدن خانه: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرمود :«انه هایتان را با تلاوت قرآن نورانی کنید و...»
7- افزایش برکت خانه: امام صادق ( علیه السلام) از امیر مومنان علی چنین نقل میکند:« خانه‌ای که در آن قرآن تلاوت و یادی از خدا شود برکتش زیاد شده ملائکه در انجا حاضر می‌شوند و شیاطین را دور می‌کنند»
8-بهترین عبادت:پیامبر (صلّی الله علیه و آله)فرمود:« بهترنی عبادت امت من، تلاوت قران است».
9- بخشش گناهان،نوشته شدن حسنه و پاک شدن گناهان.
10- تخفیف عذاب از پدر و مادر : امام صادق ( علیه السّلام) می‌فرماید: « هر کس قرآن را تلاوت کند چشمانش روشنایی یابد و از پد ر و مادرش عذاب کم می‌شود هر چند کافر باشند.»
11- باروری ایمان
12- روشنایی چشمان پیامبر اکرم( صلّی الله علیه و اله) می‌فرماید: چشم درد داشتم به جبرئیل شکایت کردم گفت پیوسته به قرآن نگاه کن


[ پنج شنبه 91/4/1 ] [ 8:49 عصر ] [ سیدروح الله جعفری ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب





بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 17
کل بازدیدها: 184457

☼ ساخت کد صوتی مهدوی برای وبلاگ ☼